© 2018, Baseinformation Oy.

    Baseinformation Oy

    Malminkaari 23 D
    00700 Helsinki

    puh. 0207940111

    Yleistä

    Asiakirjanhallinnan käyttö on BaseDocs palvelussa helppoa ja vaivatonta. Asiakirjat voi tallentaa helposti  metatietoineen työasemalta, mobilli- tai monitoimilaitteelta. Asiakirjahallinnasta löytyy uusin versio nopeasti ja helposti.  BaseDocs Palvelun käyttöönotto tapahtuu yksinkertaisesti ja siihen voidaan liittää skannauspalvelu, jolloin asiakirjan paperiversio digitalisoidaan ja siirretään metatietoineen asiakirjahallintaan.

    Dokumenttityypit

    Palveluun voi luoda omia dokumenttityyppejä eli ryhmittelyjä (esimerkiksi sopimukset, esitteet, tarjoukset jne.), joihin voidaan määritellä metatietoja. Ryhmittelyn jälkeen asiakirjoja voi hakea valitusta kategoriasta, jolloi haku nopeutuu entisestään.  Eri dokumenttityyppeihin voi lisäksi luoda erilaisia automaattisia toimintoja.

    Muistutukset ja automaattitallennus

    Asikirjoihin voi liittää hälytys- ja huomautustoimintoja, jolloin palvelu muistuttaa käyttäjää tarvittavista toimenpiteistä. Nämä toiminnot käyttälle voidaan toimittaa sähköpostilla kukin tapaus erikseen, tai esimerkiksi  kaikki yhden päivän aikana tapahtuneet muistutukset yhdelllä kerralla kootusti. Palveluun voi luoda niin sanottuja sisältösääntöjä, jolloin palvelu voi luoda kansiorakenteita ja esimerkiksi kierrätystoimintoja automaattisesti.

    Palveluilla voidaan toteuttaa mm.:

    • Rahtikirjojen käsittely

    • Sopimushallinta

    • Korvaushakemuksia

    • Kuvien käsittelyä ja jakelua

    • Tuote-esitteiden hallinta ja jakelu

    • Hinnastot ja niiden jakelu

    • Yrityksien tai organisaatioiden sisäistä ja ulkoista dokumentinhallintaa

     

    Asiakirjoista voi lähettää tietoja muihin järjestelmiin esimerksi toiminnanohjaus, asiakkuudenhallinta ja taloushallinnon -järjestelmiin.

    Palvelun hinnoittelu perustuu käyttäjä ja asiakirjojen määriin, joka skaalautuu helposti ylös ja alas tarpeen mukaan. Hinnat ovat kuukausipohjaisia.