Baseinformation
Sähköiset lomakkeet (BaseForms)
​
Lomakejärjestelmän avulla korvaat perinteiset paperilomakkeet sähköisillä web -lomakkeilla ja säästät niiden käsittelyaikaa.
​
Organisaation sisäiset ja ulkoiset käyttäjät voivat käyttää lomakkeita ja lähettää ne käsittelyyn. Käsittely voi olla joko:
-
Tallennus (jatkokäsittelyä varten)
-
Keräys (esim. tilastointiin)
-
Hyväksyntäkierros
-
Jatkoprosessointi, kuten lisätietojen täyttäminen esim. hakemusta varten
​
Sähköiset ja dynaamiset lomakkeet mahdollistavat mm. seuraavia asioita:
-
Lomakkeiden haun ja käsittelyn missä ja milloin tahansa
-
Lomakkeiden suojaamisen niin, että vain määritetyt henkilöt näkevät ja voivat käsitetellä lomakkeita
-
Syötetyn tiedon oikeellisuuden parantamisen (esim. valintalistat ja automaattinen tietojen täydennys), jolloin lomakkeiden käsittely on nopeampaa, helpompaa ja vähemmän virhealtista
-
Automaattinen lomakkeen kierrätys oikeille henkilöille
-
Eri kieliset lomakkeet
-
Online tai Offline lomakkeet
-
Lomakkeisiin voi lisätä myös liitteitä ja sen tiedot voidaan siirtää ulkoisiin järjestelmiin edelleen käsiteltäviksi
Lomakkeiden hyödyt asiakkaillesi
-
Paperilomakkeiden poistumisesta aiheutuva ajan ja rahan säästö
-
Esitäytetyt standardilomakkeet lisäävät asiakastyytyväisyyttä
-
Tehokkaat automatisoidut prosessit lyhentävät lomakkeiden ja niiden käsittelyn läpimenoaikoja
-
Paperin kulutus vähenee
Hinnoittelu perustuu lomakkeiden sekä prosessien määriin. Hinnat ovat kuukausipohjaisia.
Huom. Palvelun käytön voi aloittaa vaikka yhdellä lomakkeella