Baseinformation
DocuShare on yritystiedonhallintajärjestelmä (ECM), joka tarjoaa liiketoiminta- ja tiedonhallintaratkaisuja digitoimalla, käsittelemällä ja jakamalla sisältöä.
-
Helpottaa ja parantaa sisällönhallintaa
-
Älypuhelin ja pilvipalvelu parantamaan työntekijän tuottavuutta sekä oikeellisen tiedon löytämistä helposti ja nopeasti
Tietoa tulee kaikenlaisissa muodoissa, eri kokoisina ja usein myös paperilla. Autamme sinua integroimaan paperin liiketoimintakäytäntöihin ohjelmistoilla, jotka toimivat organisaationne haluamalla tavalla.
Skannaus
​
Skannaus ja muunto
Skannaa paperit ja niiden sisältö, käsittele E-lomakkeita ja muita tiedostoja
ConnectKey® for DocuShare®
Skannaa suoraan Xerox monitoimilaitteista työnkulkuihin
Mobile Client for DocuShare®
Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa
Hallinta​
Helppo, henkilökohtainen sisällönhallinta
Hallinnoi ja järjestä sisältöä muutamalla napsautuksella
Asiakirjan hallinta ja tiedostojen jakaminen
Vaihda tiedostoja ja hallitse miljoonia digitaalisia asiakirjoja
Asiakirjojen etsiminen ja hakeminen
Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa
Prosessit
Intuitiiviset, ad-hoc-reititys- ja sisältösäännöt
Tehosta ja automatisoi päivittäisiä liiketoimintaprosessejasi
Prosessiautomaatio DocuSharessa
Rakenna täysin automatisoituja ratkaisuja liiketoimintaprosessien hallinnan (BPM) työkaluilla ja E-lomakkeilla
Yhteistyö
Tiimi, sosiaalinen ja sähköpostiyhteistyö
Jaa sisältöä työtilojen, wikien, blogien, RSS:n ja sähköpostin kautta
Yleinen Web
Julkaise sisältö verkkosivustossa, portaalissa tai intranetissä
Käyttö
Selainkäyttö, monitoimilaitteet tai työpöytä
Käytä eri alustoilla ja työpöytäsovelluksilla
Mobiilikäyttö
Ota käyttöön liikkuvuus mobiilisovelluksilla
Valmiit sovellusliittimet ja SharePoint-integraatio
Linkitä ERP:n ja muiden sovellusten sisältöön
Tietoturva
Monitasoiset käyttöoikeudet, yksinkertainen hallinta
Suojaa sisältöä jopa kuuden tason käyttöoikeuksilla ja valvonnalla
Asiakirjojen elinkaarenhallinta (Lifecycle Management, Records Management)
Automaattinen asiakirjojen tarkastelu, tietojen arkistointi ja tuhoaminen (HIPAA, JCAHO, Sarbanes-Oxley tuet)
Raportointi ja tietoturva
Jäljitettävyys, salaus, LDAP-integraatio, katastrofipalautus
PK-sektori ja osastot
-
DocuShare kasvaa lähtien perus asiakirjahallinasta aina vaativimpiin kokonaisuuksiin
-
Lisää moduuleja ja ominaisuuksia vaatimuksiesi kasvaessa
​
Suuryritykset
-
DocuShare tukee suuria organisaatiota, hallinnoi miljoonia asiakirjoja ja kehittyneitä, automatisoituja ratkaisuja
-
Asiantuntijapalvelut, tuki, asennus ja kokonaisratkaisun toimitus
Pilvipalvelu
-
Käyttö pilvestä
Yritystason sisällönhallinta jokaiselle organisaatiolle
Dynaamiset sähköiset lomakkeet
DocuShare eForms -ohjelmistolla korvaat paperilomakkeet sähköisillä portaaleista ja verkkosivustoista käytettävillä lomakkeilla. Käyttäjät organisaatiossa ja sen ulkopuolella voivat täyttää ja lähettää lomakkeet DocuShareen säilytystä, kierrätystä, hallintaa ja hyväksyntää varten
​
-
Etsi ja käytä lomakkeita 24x7 mistä tahansa paikasta
-
Suojaa lomakkeet käyttöoikeuksilla
-
Automatisoi lomakepohjaiset liiketoimintaprosessit asiakirjojen reitityksellä