© 2018, Baseinformation Oy.

    Baseinformation Oy

    Malminkaari 23 D
    00700 Helsinki

    puh. 0207940111

    DocuShare on yritystiedonhallintajärjestelmä (ECM), joka tarjoaa liiketoiminta- ja tiedonhallintaratkaisuja digitoimalla, käsittelemällä ja jakamalla sisältöä. 

    • Helpottaa ja parantaa sisällönhallintaa 

    • Älypuhelin ja pilvipalvelu parantamaan työntekijän tuottavuutta sekä oikeellisen tiedon löytämistä helposti ja nopeasti

    Tietoa tulee kaikenlaisissa muodoissa, eri kokoisina ja usein myös paperilla. Autamme sinua integroimaan paperin liiketoimintakäytäntöihin ohjelmistoilla, jotka toimivat organisaationne haluamalla tavalla.

    Skannaus

    Skannaus ja muunto 

    Skannaa paperit ja niiden sisältö, käsittele E-lomakkeita ja muita tiedostoja 

    ConnectKey®  for DocuShare®
    Skannaa suoraan Xerox monitoimilaitteista työnkulkuihin
    Mobile Client  for DocuShare®
    Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa

    Hallinta

    Helppo, henkilökohtainen sisällönhallinta

    Hallinnoi ja järjestä sisältöä muutamalla napsautuksella

    Asiakirjan hallinta ja tiedostojen jakaminen
    Vaihda tiedostoja ja hallitse miljoonia digitaalisia asiakirjoja
    Asiakirjojen etsiminen ja hakeminen
    Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa

    Prosessit

    Intuitiiviset, ad-hoc-reititys- ja sisältösäännöt

    Tehosta ja automatisoi päivittäisiä liiketoimintaprosessejasi

    Prosessiautomaatio DocuSharessa

    Rakenna täysin automatisoituja ratkaisuja liiketoimintaprosessien hallinnan (BPM) työkaluilla ja E-lomakkeilla

    Yhteistyö

    Tiimi, sosiaalinen ja sähköpostiyhteistyö

    Jaa sisältöä työtilojen, wikien, blogien, RSS:n ja sähköpostin kautta

    Yleinen Web
    Julkaise sisältö verkkosivustossa, portaalissa tai intranetissä

    Käyttö

    Selainkäyttö, monitoimilaitteet tai työpöytä

    Käytä eri alustoilla ja työpöytäsovelluksilla

    Mobiilikäyttö

    Ota käyttöön liikkuvuus mobiilisovelluksilla

    Valmiit sovellusliittimet  ja SharePoint-integraatio

    Linkitä ERP:n ja muiden sovellusten sisältöön

    Tietoturva

    Monitasoiset käyttöoikeudet, yksinkertainen hallinta

    Suojaa sisältöä jopa kuuden tason käyttöoikeuksilla ja valvonnalla

    Asiakirjojen elinkaarenhallinta (Lifecycle Management, Records Management)

    Automaattinen asiakirjojen tarkastelu, tietojen arkistointi ja tuhoaminen (HIPAA, JCAHO, Sarbanes-Oxley tuet)

    Raportointi ja tietoturva

    Jäljitettävyys, salaus, LDAP-integraatio, katastrofipalautus

    PK-sektori ja osastot

    • DocuShare kasvaa lähtien perus asiakirjahallinasta aina vaativimpiin kokonaisuuksiin

    • Lisää moduuleja ja ominaisuuksia vaatimuksiesi kasvaessa

    Suuryritykset

    • DocuShare tukee suuria organisaatiota, hallinnoi miljoonia asiakirjoja ja kehittyneitä, automatisoituja ratkaisuja

    • Asiantuntijapalvelut, tuki, asennus ja kokonaisratkaisun toimitus

    Pilvipalvelu

    • Käyttö pilvestä

    Yritystason sisällönhallinta jokaiselle organisaatiolle
    Dynaamiset sähköiset lomakkeet
    DocuShare eForms -ohjelmistolla korvaat paperilomakkeet sähköisillä portaaleista ja verkkosivustoista käytettävillä lomakkeilla. Käyttäjät organisaatiossa ja sen ulkopuolella voivat täyttää ja lähettää lomakkeet DocuShareen säilytystä, kierrätystä, hallintaa ja hyväksyntää varten
    • Etsi ja käytä lomakkeita 24x7 mistä tahansa paikasta 
    • Suojaa lomakkeet käyttöoikeuksilla 
    • Automatisoi lomakepohjaiset liiketoimintaprosessit asiakirjojen reitityksellä