DocuShare on yritystiedonhallintajärjestelmä (ECM), joka tarjoaa liiketoiminta- ja tiedonhallintaratkaisuja digitoimalla, käsittelemällä ja jakamalla sisältöä. 

  • Helpottaa ja parantaa sisällönhallintaa 

  • Älypuhelin ja pilvipalvelu parantamaan työntekijän tuottavuutta sekä oikeellisen tiedon löytämistä helposti ja nopeasti

Tietoa tulee kaikenlaisissa muodoissa, eri kokoisina ja usein myös paperilla. Autamme sinua integroimaan paperin liiketoimintakäytäntöihin ohjelmistoilla, jotka toimivat organisaationne haluamalla tavalla.

Skannaus

Skannaus ja muunto 

Skannaa paperit ja niiden sisältö, käsittele E-lomakkeita ja muita tiedostoja 

ConnectKey®  for DocuShare®
Skannaa suoraan Xerox monitoimilaitteista työnkulkuihin
Mobile Client  for DocuShare®
Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa

Hallinta

Helppo, henkilökohtainen sisällönhallinta

Hallinnoi ja järjestä sisältöä muutamalla napsautuksella

Asiakirjan hallinta ja tiedostojen jakaminen
Vaihda tiedostoja ja hallitse miljoonia digitaalisia asiakirjoja
Asiakirjojen etsiminen ja hakeminen
Tallenna ja käsittele liiketoiminnan sisältöä missä ja milloin tahansa

Prosessit

Intuitiiviset, ad-hoc-reititys- ja sisältösäännöt

Tehosta ja automatisoi päivittäisiä liiketoimintaprosessejasi

Prosessiautomaatio DocuSharessa

Rakenna täysin automatisoituja ratkaisuja liiketoimintaprosessien hallinnan (BPM) työkaluilla ja E-lomakkeilla

Yhteistyö

Tiimi, sosiaalinen ja sähköpostiyhteistyö

Jaa sisältöä työtilojen, wikien, blogien, RSS:n ja sähköpostin kautta

Yleinen Web
Julkaise sisältö verkkosivustossa, portaalissa tai intranetissä

Käyttö

Selainkäyttö, monitoimilaitteet tai työpöytä

Käytä eri alustoilla ja työpöytäsovelluksilla

Mobiilikäyttö

Ota käyttöön liikkuvuus mobiilisovelluksilla

Valmiit sovellusliittimet  ja SharePoint-integraatio

Linkitä ERP:n ja muiden sovellusten sisältöön

Tietoturva

Monitasoiset käyttöoikeudet, yksinkertainen hallinta

Suojaa sisältöä jopa kuuden tason käyttöoikeuksilla ja valvonnalla

Asiakirjojen elinkaarenhallinta (Lifecycle Management, Records Management)

Automaattinen asiakirjojen tarkastelu, tietojen arkistointi ja tuhoaminen (HIPAA, JCAHO, Sarbanes-Oxley tuet)

Raportointi ja tietoturva

Jäljitettävyys, salaus, LDAP-integraatio, katastrofipalautus

PK-sektori ja osastot

  • DocuShare kasvaa lähtien perus asiakirjahallinasta aina vaativimpiin kokonaisuuksiin

  • Lisää moduuleja ja ominaisuuksia vaatimuksiesi kasvaessa

Suuryritykset

  • DocuShare tukee suuria organisaatiota, hallinnoi miljoonia asiakirjoja ja kehittyneitä, automatisoituja ratkaisuja

  • Asiantuntijapalvelut, tuki, asennus ja kokonaisratkaisun toimitus

Pilvipalvelu

  • Käyttö pilvestä

Yritystason sisällönhallinta jokaiselle organisaatiolle
Dynaamiset sähköiset lomakkeet
DocuShare eForms -ohjelmistolla korvaat paperilomakkeet sähköisillä portaaleista ja verkkosivustoista käytettävillä lomakkeilla. Käyttäjät organisaatiossa ja sen ulkopuolella voivat täyttää ja lähettää lomakkeet DocuShareen säilytystä, kierrätystä, hallintaa ja hyväksyntää varten
  • Etsi ja käytä lomakkeita 24x7 mistä tahansa paikasta 
  • Suojaa lomakkeet käyttöoikeuksilla 
  • Automatisoi lomakepohjaiset liiketoimintaprosessit asiakirjojen reitityksellä

© 2018, Baseinformation Oy.

    Baseinformation Oy

    Malminkaari 23 D
    00700 Helsinki

    puh. 0207940111